#wakacjezdziecmi – Gdańsk

Gdańsk to jedno z naszych najbardziej ulubionych miast w Polsce. Lubimy do niego przyjeżdżać na wakacje – rodzice też nas zabierali do Gdańska – robimy sobie teraz zdjęcia z naszymi dziećmi w tych samych miejscach w których byliśmy w dzieciństwie. To ciepłe i wzruszające wspomnienia.

Nie wiem jak to jest, ale zawsze trafiamy na świetną pogodę. Nigdy nie ma deszczu plus nie ma też upałów. Mamy szczęście , nawet jak jesteśmy w Gdańsku w różnych terminach.

Plan dnia jest taki, że po śniadaniu jedziemy na Wyspę Sobieszewską.-  mamy strzeżoną, szeroką plażę, czystą wodę i złocisty, delikatny piasek oraz nie ma na niej tłoku. Z Gdańska jedzie się tam samochodem ok 30 minut – trochę daleko, ale komfort na plaży rekompensuje dodatkowe kilometry.

Po 3 godzinach wracamy do miasta, jemy obiad – polecamy Bar Mleczny Stagiewna Gdańsk  – świetna zupa pomidorowa oraz oczywiście klasyczny kotlet schabowy z ziemniakami – najlepsze, proste i pyszne jedzenie.

W tym roku odkryliśmy też 100cznię Gdańsk – super miejscówkę w której znajdziecie kuchnię z odległych zakątków świata, dobrą muzykę oraz industrialny klimat. 100cznia znajduje się w kompleksie pomieszczeń zbudowanym z połączonych ze sobą kontenerów cargo z odzysku, 2 minuty piechotą od stacji SKM i 5 minut rowerem od Starego Miasta.

Po obiedzie zwiedzamy muzea  no i oczywiście do wieczora spacerujemy i wchłaniamy klimat oraz atmosferę starego miasta. W tym roku sprawdziliśmy ile robiliśmy kroków dziennie i wyszło nam średnio ok. 18 000 🙂 Dobra robota wakacyjna Ekipo 🙂